19 Ekim 2016 Çarşamba

Mega Holding Network Marketing

Network Marketing 

Denilince aklınıza ne geliyor? Benim aklıma kişisel gelişim, mutluluk, kitap, sorumluluk, ve zenginlik geliyor. Gerçek anlamda çalışma mantığı ve ağ pazarlama nedir sorularının cevaplarını bu makalemde alabileceksiniz. Madde Madde gidersek, şunları söyleyebiliriz.
Kişisel GelişimÖzgüvenle yapıldığı zaman yukarıda saydığım tüm maddelerin gerçekleşmemesi mümkün değil. Network marketing’in amacı temelde kişisel gelişimdir. Kişi kendini ne kadar çok geliştirirse ruhsal, manevi, ve maddi zenginliği o derece artar. Bunun yolu marketing yapan liderlerden eğitim, kitaplar, ve eğitim videolarını izlemekten geçer. Araştırmacı bir ruh harikalar dahi yaratabilir.
Mutluluk: Kişi kendini geliştirirken bilgi dağarcığı ve bilgi düzeyi bir hayli artar. Bu bilgiler ile kendi çevresi eş dost vb.. kişileri de bu işe davet eder, eğitim verir. İnsanların gelişmelerine katkı da bulunur. iyi bir benzerlik ve standart olarak iyi giden bir hayat, mutluluk yeşertir. Zenginlik paylaşmaktan geçer.
Kitap: Network marketing kesinlikle kitap okumaktan ve kendini geliştirmekten geçer. Kitaplar insanların en hakiki dostudur çünkü hiç bir karşılık beklemeden sürekli bizi geliştirmek ister ve bilgilendirmek ister. Ağ pazarlama yapan her başarılı birey kitap okuma alışkanlığını edinmiş bireydir.
Sorumluluk: Bir Networker hayatını değiştirmek istediği yakınını işe davet eder ve başlatır. Eğitimlerini verir kendi tecrübelerini aktarır ve onunda kendisi gibi sağlam bir Networker olmasını sağlar. Sorumluluk kelimesinin karşılığı budur.
Zenginlik: en önemli madde ise budur, zenginlik.  Bu işi yapan başarılı kişiler şu an gerçekten zenginler ve milyonları ile mutlu yaşıyorlar. Para zenginliği zaten network’ü başarılı yapan herkesin alacağı sonuçtur. Bunun kaçış yolu yada başarısızlık ihtimali olamaz, her işte olduğu gibi doğru çalışma ve azim zaferi getirir.

NEDEN NETWORK MARKETİNG YAPIYORUM?

Çünkü Network Marketing bana daha iyi bir hayat sunuyor. Çevreme baktığım zaman benim gibi birçok insanın hayatında iyileştirmelere gittiğine şahit olabiliyorum. Bunların bazıları benim gibi network marketingi tercih edip yapıyor, diğerleri ise daha farklı yollara başvuruyorlar. Farklı yollara başvuran insanların yaşamlarını gözlemlediğimde ya kişi bir girişimci olarak çok büyük sermayeler riske ederek iş kurmaya çalışıyor. Ya da sermaye sahibi değil ise kariyer yapmaya çalışıyor. İkisini de incelediğimde benim için ideal bir yaşam sunmuyor. NEDEN Mİ? Çünkü girişimciliği tercih etmeye kalkışırsam belirli bir sermaye bulup bir iş kurmam gerekecek. Bu sermayeyi de bulmak için çoğu kişi bütün mal varlığını (evini, arabasını, arsalarını vs.) riske etmek zorunda kalabilecek. Ben de bunlardan farklı olmayacağım. Bunu yaptığımda çok büyük bir sorumluluk altına gireceğimden gecemi gündüzüme katarak çalışmak zorunda kalacağım.  Bunu yapmam durumunda bile riskten kurtulmuş olmayacağım.
Ödemeler, tahsilâtlar, krediler, çalışanların maaşları, kira mal sirkülâsyonu vs. benim temel problemlerim olacak. Her ay bu problemleri rutin olarak yaşamak zorunda kalacağım. Krizler benim korkulu rüyam haline gelecek. Çünkü her kriz sahip olduklarımı kaybetme riski taşıyacak. En önemli problemim ise elime belki de çok para geçerse bile hiçbir zaman istediğim şekilde harcayamayacağım çünkü işimi büyütmem için kazandığımı tekrar işe yatırmak zorunda kalacağım. Çoğu zaman daha fazla kazanç için daha fazla zaman ayırmam gerekecek ve ailemi ihmal etmek zorunda kalabileceğim.  Bu yoğunluğun ne zaman biteceğini de kestiremeyeceğim. Bu da beni stresli ve asabi bir kişilik haline getirecek ve çevremdeki herkesle problem yaşamama neden olabilecek. Bunlar benim girişimciliği tercih etmemem için yeterli nedenler.
İkinci seçeneğim kariyer yapmak. Bunu yapmaya kalkışırsam ne olur? Her şeyden önce çalıştığım sürece patronlarıma sürekli hizmet etmek zorunda kalacağım. Sevgili patronlarım başımdan hiç eksik olmayacak. Çalıştığım yerde patronla anlaşamasam kariyerimin önünde en büyük engel olacak ve belki de başka bir şirkete transfer olmak zorunda kalacağım. Ömür boyunca alacağım maaşı yani aybaşını dört gözle bekleyeceğim. Aldığım maaş belki ihtiyaçlarımı hiçbir zaman karşılayamayacak. Her an işimden olma endişesi korkulu rüyam haline gelecek. Bu yüzden patronlarıma başarılı gözükmek için her geçen gün daha çok çalışmak zorunda kalacağım.
Belki bir ömür bu korkuyla yaşamam gerekecek. Yoğun çalışma temposundan kurtulmak için emekliliği her zaman isteyeceğim, ama yaşam standartlarım düşeceğinden bu da benim en büyük endişelerimden birisi olacak. Çalıştığım yerlerde başıma bir şey gelip onların işine yaramadığım zaman kapı dışarı edileceğim vs. Şimdi bunları gördüğüm halde gidip yaşamım boyunca mutsuz ve stresli bir hayatı tercih etmem ne kadar mantıklı bir tercih olur. Bana ikisi de mantıklı gelmiyor ve tercih etmiyorum. Sizi bilemem. Bunların dışında sermaye yatırmadan, sıraladığımız olumsuzlukları yaşamadan, kendi işimin patronu olarak çalışabileceğim, kazancımı kendi performansımla belirleyebileceğim ve bunun yanında birçok avantajı daha birlikte sunan bir işi tercih ediyorum. İşimin adı NETWORK MARKETİNG’tir.
Eğer geçmişte vermiş olduğunuz bazı yanlış kararlar sizi bir kısır döngünün içine itmiş ise, hayal etmiş olduğunuzdan çok farklı bir yaşantınız var ise kısacası yaşadığınız hayattan memnun değilseniz, yaşadığınız bu olumsuzlukları network marketingle ortadan kaldırmak mümkün olabilir. Kesin olarak bu olumsuzluklardan kurtarır demiyorum ama mümkündür diyorum. Eğer network marketing yapmaya karar verirseniz ve network marketingin gerekliliklerini yerine getirirseniz mümkündür. Ama network marketingi tercih edip gerekliliklerini yerine getiremezseniz de yerinizde sayacağınızdan emin olabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Network marketing gerçekten mükemmel düşünüşmüş
    Mega holding 21. Yüzyılda internetin yapı taşı olan web sitesini satarak en doğru girişimi yapmış
    Benim hayallerim hedeflerim istediğim refah bir hayat var ve bu hayata Mega Holding sayesinde kavuşmaktayım. Hayatınız için bir şeyler yapın NETWORKER OLUN ‼️

    YanıtlaSil